½-times holdet

Intentionerne på halvtimes holdet er at kunne løbe fast 30 min. hver gang. Vi bruger ca. 45 min – 1 time incl. opvarmning - udstrækning ,gode snakke mm . Der opvarmes ALTID på holdet. Opvarmning er vigtig for at undgå skader, men samtidigt også for at få kroppen i ” gear ”- inden løb.

Løbehastighed ligger ca. 6.5 min/ km – 8 min./km. Dog er der ingen krav til løbehastighed, da vi forsøger at planlægge træningen, så den tager udgangspunkt i den enkelte løbers individuelle niveau.

Vi samler ALTID op på holdet - så uanset om du løber langsomt eller hurtigt, er der plads til ALLE - blot man er indstillet på at samle op.     

Træningen vil være forskellig fra gang til gang (alm. Løb bakketræning – intervaltræning – ” løb med leg ”) Netop for at fastholde glæden og spændingen ved at komme i løbeklubben.   

Vi har en hyggelig og rar omgangstone på holdet og går sjældent hjem uden et smil på læben.

Hilsen dine  Trænere Rikke Beier og Pia Vivian Andersen


Træningsprogram april ½-times holdet 2019. Programmet dækker 12 ugers træning. Tirsdag og Torsdag og søndag. Der vil hver gang være ca. 5 – 10 min opvarmning inden start. G: Rask gang      L:Løb     m:minutter    Grå dato betyder Fælles opvarmning alle Fjordløbere

>>>>>>>Se programmet her<<<<<<<< 


 

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk